Pomoc / FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

Jakie formy płatności są akceptowane?  
Za zamówienie zapłacić można wyłącznie poprzez przedpłatę na konto bankowe.

Ile czasu trzeba czekać na wysyłkę zamówienia?
W większości przypadków zamówienia na paski dostępne w standardowej ofercie, wysyłane są w ciągu max.48 godzin od momentu otrzymania płatności. Standardowy czas realizacji zamówienia to 3 dni robocze.

Jaki jest koszt wysyłki?
Koszt wysyłki wybierany jest zamawiającego. Można go sprawdzić na podstronie "koszty wysyłki" lub na liście poniżej:

Przesyłka polecona priorytetowa:
1-2 szt.= 9zł
3-4 szt.= 12zł
5szt. i więcej - przesyłka gratis!
Paczka24 z ubezpieczeniem i opcją śledzenia:
1-4 szt.= 15zł
5szt. i więcej- przesyłka gratis!

Wysłałem wiadomość z zapytaniem ale nadal nie otrzymałem odpowiedzi - co mam zrobić?
Zazwyczaj na wszystkie wiadomości A-LAB odpowiada w ciągu 24 godzin od momentu ich otrzymania. Jeśli po tym czasie nie otrzymałeś od odpowiedzi, jest to sygnał, że Twoja wiadomość nie dotarła. Należy wtedy przesłać ją powtórnie lub skontaktować się telefonicznie za pośrednictwem numeru podanego na stronie "Kontakt".

Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia kurierem?
Tak. Niestety koszt wysyłki kurierskiej jest dość wysoki i wynosi ok.20zł (niezależnie od ilości zakupionych pasków). Preferowana jest zatem wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej i listów poleconych priorytetowych ubezpieczonych lub standardowych, ze względu na niski koszt i stosunkowo szybki czas dostawy. Wszystkie przesyłki wysyłane są z placówki pocztowej przy sortowni dlatego też w 95% przypadków, jeśli zostaną opłacone do godz.15 w dni robocze, docierają one do celu dnia następnego lub max.w ciągu 3 dni roboczych. Ponadto przy wyborze przesyłki poleconej priorytetowej z ubezpieczeniem zamawiający ma możliwość śledzenia drogi przesyłki oraz gwarancję zwrotu pełnej kwoty zamówienia w przypadku jej zaginięcia.
Wszystkie osoby, które mimo to chciałyby skorzystać z opcji wysyłki kurierem, proszone są o zawarcie tej informacji w trakcie składania zamówienia.

Zapłaciłem za zamówienie ponad tydzień temu ale nadal go nie otrzymałem, co mam zrobić w takiej sytuacji?
Przy każdym zamówieniu kupujący otrzymuje mail z potwierdzeniem nadania przesyłki i jej numerem. Większość zamówień dociera do celu w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych. Jeśli jednak zdarzy się tak, że nie otrzymasz swojej przesyłki w ciągu 14 dni roboczych, skontaktuj się mailowo  w celu wyjaśnienia problemu. Istotne w tej sytuacji jest zgłoszenie zaginięcia przesyłki w czasie nie dłuższym niż miesiąc od momentu otrzymania maila potwierdzającego jej nadanie - wynika to z zasad uruchomienia postępowania reklamacyjnego Poczty Polskiej.

Na profilu w serwisie Facebook widziałem zdjęcia wyprzedanych modeli pasków. Czy istnieje możliwość zamówienia któregoś z tych wzorów?
W przypadku niektórych wzorów istnieje taka możliwość. Czasem bywa tak, iż po pewnym czasie sami wzór wprowadzany jest ponownie do oferty. Niestety bywa też tak, że niektóre z wyprzedanych modeli są już definitywnie niedostępne, dlatego też daj znać i zapytaj o dostępność poszczególnych wzorów, jeśli interesują Cię wzory modeli wyprzedanych.

Mieszkam poza granicami Polski i chciałbym kupić pasek A-LAB, czy jest możliwość wysyłki zamówienia poza obszar Polski?
Oczywiście,że tak. Istnieje możliwość wysyłki zamówienia poza Polskę, praktycznie w dowolne miejsce na świecie. Wszystkie osoby zainteresowane takim zamówieniem prosimy o informację w trakcie jego składania.

Chciałbym zakupić pasek, ale chciałbym również aby był przesłany na inny adres niż mój-czy jest taka możliwość?
Tak. Przy składaniu zamówienia wystarczy podać odpowiedni adres na który zamówienie ma zostać wysłane.

Czy można wykonać pasek ze wzorem według mojego własnego pomysłu/projektu?
Tak. Niestety w przypadku zamówienia 1 sztuki takiego paska, trzeba się liczyć z dość wysokim kosztem, oscylującym w granicach 150zł i koniecznością przygotowania projektu graficznego w wysokiej rozdzielczości. Taki porządek rzeczy wynika z faktu, iż w przypadku zaawansowanych zamówień "custom" niezbędne jest zlecenie przemysłowego druku tkaniny, a minimalną jej ilością jaką można nadrukować jest 1yard, co w praktyce średnio przekłada się na ok. 7-10 sztuk gotowych pasków.

Jakie mocowanie do aparatu posiadają paski A-LAB?
Paski A-LAB w wersji standardowej posiadają dokładnie taki sam rodzaj mocowania jak paski dostarczane wraz z lustrzankami przez ich producentów. Przykładowy wygląd mocowania przedstawiony jest w opisie specyfiki pasków
Istnieje jednak możliwość wykonania paska z innym rodzajem mocowania, np. z dodatkowymi klamrami do szybkiego odpinania czy też pasków do aparatów kompaktowych.

Jak złożyć zamówienie "custom" ?
Wszystkie osoby zainteresowane jakąkolwiek modyfikacją standardowych pasków dostępnych w ofercie proszone są o kontakt mailowy pod adresem: a-lab(a)o2.pl, w tytule maila należy wpisać "zamówienie custom" lub "pytanie dot. zamówienia custom".
W momencie gdy zamówiony pasek będzie gotowy do wysyłki, zamawiający otrzyma wiadomość mailową z informacją o jego dostępności. Więcej informacji na temat zamówień "custom" znaleźć można również w zakładce "paski na indywidualne zamówienie"

Czy podobne paski dostępne w galeriach i sklepach internetowych jak np. pakamera.pl czy decobazaar.pl są oryginalnymi paskami A-LAB?
Nie. Oryginalne paski A-LAB są dostępne tylko i wyłącznie na tej stronie. Wbrew temu, co sugerują osoby, które je sprzedają, często nie są to pełnowartościowe paski, a jedynie pokrowce na pasek lub paski nie poddawane żadnym testom wytrzymałościowym , stanowiące imitację produktów A-LAB.
A-LAB jest obecnie pierwszym i jedynym dystrybutorem w Polsce, oferującym profesjonalne, kolorowe paski do aparatów. Produkty A-LAB zawsze posiadają wszywkę z logo, oryginalne opakowanie oraz instrukcję konserwacji.

Czy mogę zwrócić zakupiony pasek?
Tak. Procedura zwrotów opisana jest szczegółowo w dziale "regulamin zamówień", w sekcji "zwroty".